Referenciák

Ismerd meg a megoldásainkat, olvasd el mit mondanak ügyfeleink

Értékesítési kommunikáció #1

Időpontegyeztetés telefonon

Érdeklődéssel várom a folytatást

Kedves Robi!

Nagyon hasznos gyakorlatias és jó hangulatú tréninget tartottál.

Jól hangzó eladástechnikai érveket is hallottunk tőled.

Érdeklődéssel várom a folytatást.

Üdvözlettel: Körömi László Miskolc

 

A feladat az volt, hogy

oldjuk meg ezt a problémát: az új értékesítők nem gyakorlottak a telefonos kommunikációban. Ez egy speciális terület, a sales területre érkező új értékesítők alig hoznak magukkal ehhez a munkához szükséges kompetenciákat.

A telefonos kommunikációs készségük még kialakulatlan, és nem is nagyon tudnak honnan gyakorlatot szerezni, a tapasztalt értékesítők meg már szinte csak a meglévő ügyfeleknek értékesítenek.

Előállt az a furcsa helyzet, hogy tréningen éppen csak megismeri a kapcsolatfelvétel folyamatát, jó esetben steril körülmények között ki is próbálhatja.

Szakmai mintát nem tud honnan szerezni, mert nincs aki megmutassa neki az éppen aktuális legjobb praktikákat. Akinek talán van, az pedig féltve őrzi a versenyelőnyét.

 

tetszik, hogy bevon minket

Az elméleti tudás mellett életszerű és rendkívül jól használható gyakorlati technikára tanított meg.

Mindezt vidáman jó hangulatban.

Köszönöm:  Fazekas Bálint

Üzletépítés #2

Honnan lesznek a vásárlóid?

A feladat az volt, hogy

tegyük napi szokássá az érdeklődők gyűjtését, hozzunk létre halmazt a lehetséges jövőbeli vásárlóinkról.

Ma a pénzügyi szolgáltatást értékesítők munkája azért nehéz, mert meghosszabbodott az az idő, ami a kapcsolatfelvétel és az értékesítés között telik el.

A régi klasszikus minták, -hogy felhívunk valakit, majd pár nap múlva találkozunk vele, aminek a vége az értékesítés-  egyre kevésbé működnek..

Ma már személyre szabott megkeresésekre, referenciákra, ajánlásokra van szükség ahhoz, hogy egyáltalán létre jöjjön a találkozó.

Sok-sok jó példamondat

Robi képzéseire szinte kivétel nélkül mosollyal gondolok vissza mert a vidámság, a felhőtlen koncentráció és a fejlődés befogadása lett úrrá rajtam mindig a kisugárzása által.

Sosem felejtem el az egyik legszuperebb mondatát, amellyel még a legnagyobb tudású kollégámat is jegyzetelésre tudtam bírni (főleg, amikor elárultam neki, hogy ezt kitől tanultam) 

A leghalványabb tinta is erősebb, mint a legkeményebb emlékezet.

Tudom, ha ő lesz a tréner, azt a képzést lelkesen felbuzdulva fogjuk befejezni.

Komássy Kinga
Budaőrs

Sok-sok jó példamondat

 

Ismételten nagyon köszönöm a mai napot Neked, mind a sok-sok jó példamondatnak, mind a személyednek, a hangulatot, ami körbe lengi az óráidat, a fesztelenség, a jókedv.

A mai napban azt tetszett, hogy lépéseire lebontva tudatosult bennem a módszer.

Ráadásul teleírtam a munkafüzetet, így rengeteg jó azonnal használható ötletet viszek magammal.

Vad Zsuzsa
Budapest

Önbizalom #3

Az értékesítő legféltettebb kincse az önbizalom

A történetmeséléssel

a sztorizgatás módszerével  jussunk el az adott személy saját valós problémáihoz, félelmeihez, vágyaihoz, céljaihoz.

Szabó Melinda
Veszprém

A hangulat mindig kitűnő

Nagyon szeretek Kovács Robi tréningjein részt venni, mert újra és újra nagyon sokat tanulok Tőle. Robi szakmai felkészültsége emberi hozzáállása példa értékű.

Az elméleti tudás mellett, életszerű és rendkívül jól használhatógyakorlati technikákra tanít meg. Többször előfordult velem, hogy ezek a jó ötletek segítettek sikeresen lezárni egy tárgyalást.

Farkas Andrea
Miskolc

A feladat az volt, hogy

hogyan lehet az értékesítők önbizalmát, magabiztosságát megvédeni.

Mert védeni kell, ugyanis bizonytalanságból nem lehet biztonságot „árulni”. Ha az értékesítő önbizalma sérül, lecsökken, vagy elveszik, akkor ez megjelenik a meta kommunikációjában testbeszédében.

Ezt a tárgyalópartner ha nem is mindig veszi észre, de megérzi.

Az elutasítás elfogadását kell gyakorolni, így betonbiztos az önbizalom.

Mert az elutasítás soha nem a személynek szól, hanem a pillanatnak, a mondatnak, és mindig van második lehetőség.

 

Egy percig sem lehet unatkozni

Kovács Robi a mai napig a kedvenc előadóm. 3 évvel ezelőtt ismertem meg és képzéseit mindig nagy izgalommal vártam. Előadásmódja könnyed, érthető, jól struktúrált és a legfontosabb, hogy SZÓRAKOZTAZTÓ!

Egy percig sem lehet mellette unatkozni, hiszen bevonja a tanulókat. rengeteg élethelyzetet, szituációt vázol fel. Megannyi szófordulatot loptam tőle, amiket a mai napig használok. És láss csodát: beváltak!

„Van-e forgatókönyve arra az esetre, ha holnap délután egy kórházi ágyon ébred?…sorolhatnám.

Mindenkinek tiszta szívvel ajánlom a programjait.

Peterdy Vicus
Budapest

Az a tréning feldobott

 

Jövök máskor is!